Organizacja pracy w domu – 13 praktycznych wskazówek

0
24
organizacja pracy w domu

Praca w domu ma sporo zalet, ale bez odpowiednich narzędzi organizacyjnych i rozwiązań do przechowywania może być chaotyczna i niepotrzebnie stresująca. Poniższe pomysły na organizację biura domowego mogą zmniejszyć obciążenie i poprawić produktywność pracy w domu. Czytaj dalej, aby zapoznać się z ciekawymi pomysłami jak powinna wyglądać organizacja pracy w domu, przechowywanie i organizację w biurze domowym, które są łatwe do wdrożenia i mogą być niezwykle korzystne w życiu codziennym.

Wykorzystaj wózek do napojów

Ku Wózki do napojów mogą służyć nie tylko do napojów! Dzięki kółkom, które ułatwiają ich przemieszczanie, oraz szerokim półkom, które mogą pomieścić różne przedmioty o różnych rozmiarach – wózki barowe są idealne do dodatkowego przechowywania w domowym biurze. Zapomnij o bałaganie na biurku, przechowując książki, pliki i inne artykuły pierwszej potrzeby na wózku barowym.

właściwa organizacja pracy w domu

Utrzymuj przewody w porządku

Przewody i kable są nieodłącznym elementem niemal wszystkich miejsc pracy – nie tylko w domu, ale także w biurze. Jednak praca z nimi może być trudna – splątane przewody mogą być czasochłonnym bólem głowy, a postrzępione i zerwane przewody ładujące mogą mieć druzgocący wpływ na zdalną produktywność. Chroń i organizuj przewody, wyposażając biurko w akcesoria do zarządzania kablami, które utrzymają wszystkie przewody stabilnie, prosto i w jednym miejscu. Możesz je wykonać sam. w\Wystarczy odrobina majsterkowania, aby wykonać proste klipsy do kabli.

Wykorzystaj szuflady magazynowe

Niezależnie od tego, czy przechowujesz pliki, czy materiały artystyczne, wysokie szuflady mogą być nieocenione dla Twojej organizacji i wydajności. Te regały mają wiele przegródek i mogą pomieścić dużą pojemność. Plastikowe szuflady są trwałe i wyjmowane, dzięki czemu można je łatwo wyjąć, gdy są potrzebne, i włożyć je z powrotem. Ponadto wiele z tych jednostek jest na kołach, więc można je przełożyć na bok, gdy nie są używane.

Zobacz także: Szafa na dokumenty

Wykorzystaj przestrzeń na ścianie

Ściana w Twoim domowym biurze to najlepsze miejsce do przechowywania i organizacji narzędzi. Zamiast trzymać kalendarz, listy rzeczy do zrobienia i organizery plików na biurku, powieś je na ścianie! To nie tylko zapewni, że będą widoczne, ale także pomoże zachować porządek na biurku, abyś mógł wykonywać swoją najlepszą pracę. Pomyśl o zainstalowaniu wszechstronnych korkowych tablic.

Umieść drukarkę na stojaku

Drukarki, choć niezbędne w wielu biurach domowych, mogą zajmować cenne miejsce na biurku. Zwolnij tę przestrzeń, umieszczając drukarkę na oddzielnym stojaku. W komplecie z przegrodami do przechowywania dodatkowych ryz papieru i organizerami na dokumenty, te stojaki pozwalają zaoszczędzić znaczną ilość powierzchni biurka i miejsca do przechowywania.

Oprzyj regał o ścianę – organizacja pracy w domu

Dzięki ogromnej pojemności i licznym półkom regały są niesamowitymi meblami do przechowywania. Niestety, regały na książki mogą być również jednymi z największych przedmiotów. Aby uniknąć przytłaczania przestrzeni biurowej w domu, poszukaj regału mocowanego na ścianie zamiast tradycyjnego wolnostojącego. Te eleganckie, atrakcyjne jednostki mogą pomieścić tyle samo, co klasyczny regał bez całej masy.

Zachowaj porządek na blacie

Jeśli jesteś kimś, kto chce mieć ważne dokumenty w zasięgu wzroku, rozważ wyposażenie swojego domowego biura w atrakcyjny organizer plików na blacie biurka. Te subtelne akcesoria mają zwykle kilka poziomów, dzięki którym stosy plików lub dokumentów są oddzielone, a jednocześnie widoczne. Użyj go jako prostego organizatora dokumentów lub spróbuj użyć go jako skrzynki odbiorczej / nadawczej, aby oznaczyć dokumenty, które ukończyłeś i dokumenty, których nie masz gotowych.

Przechowuj pliki w organizatorze ściennym

Organizacja pracy w domu to organizacja dokumentów. Jeśli biurkowy organizer plików, taki jak ten z poprzedniego pomysłu na organizację biura domowego, nie ma pojemności dokumentów, które Twoim zdaniem będą potrzebne, wypróbuj zamiast tego organizer ścienny. Te wąskie organizery mają zwykle kilka przegródek, które mogą pomieścić wszystko, od folderów i plików po czasopisma i książki. Niektóre opierają się o ścianę, podczas gdy inne można zawiesić na ścianie.

Organizacja pracy w domu – Zawieś tablicę

Jeśli pracujesz z materiałami rzemieślniczymi, prawdopodobnie znasz bałagan, który może wynikać z przypadkowego przechowywania. Oszczędź sobie kłopotów z przeszukiwaniem pojemników lub szuflad w poszukiwaniu materiałów eksploatacyjnych, instalując tablicę perforowaną nad miejscem pracy. Wyposażone w listwy, pręty ze wstążki lub taśmy oraz konfigurowalne kołki, te deski można skonfigurować tak, aby przechowywać wszystkie niezbędne elementy rzemieślnicze w jednym miejscu.

Trzymaj długopisy i ołówki w gotowości

Prosty uchwyt na długopisy może zdziałać cuda i sprawi, że organizacja pracy w domu będzie łatwiejsza.. Już nie będziesz mieć długopisów i ołówków toczących się po biurku lub upuszczanych na podłogę! Niektóre obsadki do długopisów, mają nawet dodatkowe funkcje, takie jak uchwyty na notatki i dodatkowe przegródki.

Zobacz także: Jak zaprojektować poddasze?

Zaopatrz się w odpowiednie materiały

Długopisy i ołówki to niezbędne rzeczy, ale żadne biuro domowe nie jest kompletne bez kilku innych podstawowych materiałów. Pomyśl o zakreślaczach, nożyczkach, karteczkach samoprzylepnych, spinaczach do papieru, taśmie i zszywaczach. Same te materiały mogą się zgubić, przesuwając się w przestronnych szufladach lub szafkach. Aby zapewnić im bezpieczeństwo, przechowuj je starannie w łatwo dostępnym organizerze na biurko z wieloma przegrodami.

Trzymaj w pobliżu dobrze zaopatrzoną tacę

Jedną z najlepszych rzeczy aby organizacja pracy w domu była właściwa jest pełny dostęp do wszystkich ulubionych przekąsek i napojów. Jednak wielokrotne wstawanie w ciągu dnia i przeglądanie spiżarni lub lodówki w poszukiwaniu czegoś do jedzenia może przeszkodzić w zwiększeniu produktywności. Zamiast tego wyposaż tacę w niezbędne rzeczy: dzbanek lub czajnik elektryczny wypełniony wodą, ulubione herbaty, słodziki, przekąski, chusteczki i serwetki.

Przechowuj akta w dobrym stylu

Kiedy po raz pierwszy myślisz o szafce na akta, może przyjść na myśl szare metalowe pudełko ze sztywnymi szufladami i ostrymi narożnikami. Ale szafki na akta nie muszą być nudne! Zamiast decydować się na tradycyjną, zwykłą metalową szafkę na dokumenty, kupuj stylowe drewniane szafki na akta, które są w stylach od glamour do vintage. Możesz pomalować je na wiele kolorowych barw. Te pomysły sprawią, że organizacja pracy w domu będzie odpowiednia.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here